yes....i was dropped as a kid

tisdagar är sega och skriver med chrome igen så det kommer inte bli ett långt inlägg när allt sitter ihop för det är galet irriterande ;) ja jag vet att jag har vart inaktiv och skriver tråkigt men jag är bara så....opepp? så ni får överleva tills vic kommer tbx och ger mig kraft att fortsätta skriva ;) <3<3 knasbollen har haft en spanjorska här så det är därför hon har vart lite borta tror jag<3 men hon e tbx snart både på bloggen och irl hoppas jag , för saknar henne :)
:):)
Va hoppträning igår och conquest va duuuktig!! ibland är den ponnyn heeelt underbar igår va en sån dag :)
:P:P:):):)
:)
:)
:)
här är en japansk reklam för mc-donalds, jag menar vad hände med ronald mcdonalds clownen :-o?
onödigtt inlägg jag vet och en guldmedalj till den som orkade läsa
P&K


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0