implodera? :-S

Någon som vet vad det här ordet betyder????? inte jag iaf, implodera...de låter som motsatsen till explodera eller något xD om någon vet va det betyder...tell me!


slapp dag i skolan, gjorde typ.....ingenting, imorrn ska vi typ leka xd men ingen i min klass hade tänkt dyka upp så får se om jag ska va pluggis och dyka upp endå, jag menar jag bor typ 5 min från där vi ska vara.....

Har avslutning på fredag, fast egentligen blir det som jag slutar imorrn eftersom jag är ledig på torsdag och på fredag ska vi bara sitta på orion och kolla på avslutningen. Min pappa fyller 50 samma dag som avslutningen så blir att fira honom!

Victoria har bal ikväll :) jag ska hålla tummarna för att det kommer bli en awesome kväll, vilket jag tror att det kommer bli, Shit va de ett helt år sen jag hade bal! känns som igår.....

Lite bilder från min prom!

 Malin och Felicia :)

 Alice, Jossan, patric, Molly, Mira :)


 Klassen + några andra :)

Kram
Fell

jag<3 sommar

JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!! Har haft summergames idag på gärdet, de gick inte så bra lämnade walkover på en rugbymatch och staffeten och drog hem....men kom 2a på sammarbetssaken och vann en volleybollmatch(Y)
Om exakt en vecka går jag ut ettan och jag kan bara säga jävlar va fort tiden gick......
Här kommer några gamla men underbart sommriga låtar ^^ orkade inte leta reda på dem på youtube så hoppas ni har spotify ;)
Timbuktu – Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö
Toploader – Dancing in The Moonlight
Bob Marley & The Wailers – Could You Be Loved
Sean Kingston – Beautiful Girls
Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )
en liten blandning
Puss

hästintresserad? inte sluta läs nu då!!!

Håller på med absoulut sista arbetet i företagsekonomi A !!! NICE!!!

Ridningen igår gick skiiiiitbra, red dressyr för caroline tävlade ju i söndags, (kanske inte ni visste om men det blev blågult för mig  och konken i 80 och en rivning i 70) och Conquest va helt galetr fin!! bråkade lite i början och han ville inte alls flytta undan för skänkeln så det blev lite passgång lite studsa upp och ner och lite allmänt skitjobbig, sen när den biten va över så blev han jättejättefin, gick stadigt i form i skritt sen även i trav och i galoppen fick jag "rida på eftergiften" men är endå supernöjd, för det är nog första gången som jag lyckats ha kvar formen när han ska trava utan att han kastar upp huvudet och dampar sönder.....

nu ska jag fortsätta plugga.....

 

från i söndags , fina konken<3<3<3<3 fotograf-marie Krüger

pusshej
fell

heeeeelt jävla sjukt!

Vart fan är världen på väg, en 2 åring som röker, va e de här ???? va har ungen för föräldrar!!!
helt sjukt stört och hemskt!!!!

/fell

RSS 2.0