R.I.P

På torsdag kommer 3 ponnyer försvinna från jorden :( hatar ALLTID när det händer, Timmy, Wilma och Blue kommer inte få va kvar på jorden......DET kommer bli tomrum efter dem......ett stort tomrum.

Blue är den ponnyn som jag vart i kontakt med mest av de här tre. Det var han jag red mina första blåbärshoppningar på, min lillasyster red sin första blåbärshoppning på han också. Kommer aldrig glömma när han rymde från stallet när en unge efter ridningen hade glömt sätta fast honom ordentligt och de tog en timme + massa havre för att få fast han ;) typiskt Blåbäret att rymma. Han är en gammal ponny på hela 24 år vilket betyder att han har bott på blåkulla i 19 år, på den tiden har han hunnit göra många ungar lyckliga kan jag lova!!

 

 



Blue<3<3<3



Wilma <3<3<3


Timmy<33<3

R.I.P finaste ponnisarna

// fell


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0