Inga konstigheeeter. ( Personer inblandat. INGET personligt. )

-Och du är ju skapt för Stoffe. Precis som jag är skapt heeeeeeeeeelt för Alex OCH Nirre. Du vet dubbelpar. 
- Du kan få Stoffe de är lugnt.
-Ah tar Stoffe med. De får vara lite bi eller nåt.
- haha ni kan ha fyrkant ;)  orgie :D
- Lätt att vi ska! Varje dag i 8år! Sen ska vi dumpa Stoffe. Och han kommer ju såklart att vilja komma tillbaka. Och då får Nirre dåligt samvete och de två åker tsm till Afrika på kärleksresa och adopterar Greger Neger 35år!
- Lätt att de gör ;)
- Men så är Alex otrogen mot mig med Greger. Och Nirre och Stoffe blir fett lacka på Greger och Alex och blir ihop med mig igen. Sen blir Greger kär i dig ( Elin. ) ist och ni får ett barn som heter Ryschbasch. Och då slår Alex ner Nirre och adopterar en dvärg med mig och Stoffe.
- Men Alex och Stoffe dog ju?!?
- Nä, Ryschbasch ska dö först. Avlider av att hon/han fastnar i en rutschkana och inte får ngn mat, när hon/han är så smal att han åker ner så landar han och slår i tån i en sten och avlider direkt.
.
Awesomeness. Hoppas på gud bara nu att inte Alex, Stoffe eller Nirre läser min blogg. Liten chans iofs. Men om ni gör, jag är iaf bäst! Och ni ba: Vaa? och jag ba: Ooooohhhh!!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0