:)

Tänkte att victoria skulle få blogga lite eftersom hon har vart död ett tag;)
Helgen gick bra för mig :D en rivning i grunden men Konken va fiiiiiiiiin och duktig:) igår skrittade vi bara nästan eftersom vi tävlade i söndags:P
Sjukanmälde mig idag, känner mig inte så bra och har nationella i matte imorrn så måste endå dra till skolan då, så jag stannade hemma...
imorrn fyller min SOUL SISTER Marie år !!! :D
känner att de va ett väldigt trååkigt inlägg men så är de ibland;)
Puss & kram
Fell
.............,Ja jag skriver med google chrome

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0