Tristess...

Jag harv tråkigt, jag mår illa ....

Mormor och morfar va här nyss, det va lite mys..roligt me sällskap iaf :)

pluggar, men det går inge bra så bloggar istället xd

jaaa...de va väl de  känner att mitt liv är extremt händelserikt just nu:P

Ska tävla conquest imorrn, e lite småspänd men på ett positivt sätt måste jag säga, ingen på blåkulla har tävlat honom(så vitt som jag vet) så vet inte riktigt hur han blir men det bör gå bra om han hoppar som han gjorde i måndags så kommer de gå bra för den lilla saken och mig ;)

Foto:Marie Krüger http://www.mjaoows.blogg.se


dont stop beliving
 F

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0