Till och med mina tänder fryser!

Skidåkningen går sådär jag e mycket fegare än vad jag var förra året och mycket stelare...känner mig som 5 när man plogade ner för alla backar fast enligt mamma ser de okej ut xd och jag vet att jag inte plogar men det känns som om jag gör de...intresseklubben antecknar känner jag just nu xd De va iaf sviiiiiiiinkallt ute frös seriöst tillochmed om tänderna, haha iallafall när man var på toppen man kunde inte ens prata kinderna var fastfrusna.


Sen gjorde jag en rolig sak kan man typ säga haha de måste sett roligt ut iallafall vi åkte lite vid branta torget idag (bara svarta backar) och de gick bra för mig faktist i min favorit pararellen och sen tyckte pappa att vi skulle åka näcken innan den blev för uppkörd så vi tog oss dit och började åka , den e typ väldigt brant så va lite smårädd eftersom jag kände mig lite osäker...så åkte vi lite och det var bara is, satte mig på baken en gång men reste mig och bara gled på isen det var lixom inte snö någonstans bara is....typ skidskridskor pappa & mamma och min bror tog sig ner och jag börjde åka på de brantaste stället och tappade kontrollen över skidorna på isbacken och snurrade runt jag har twintip så de va inte så bra...och ramlade tappadre stavarna och helt enkelt bara gled hela vägen ner skidorna löste inte ut jag åkte med huvet först och snurrade runt skidorna trasslade in sig i varandra så mitt knä vreds och jag slutade aldrig glida, de första jag sa när jag stannat efter AJ MITT KNÄ!!!! var jag slog inte ens i huvudet :D , (jag har övertalat mina föräldrar att åka utan hjälm eftersom jag hatar hatar hatar de där lånehjälmarna och har inte köpt ngn egen...) jaja mitt knä e bra nu och jag slog mig inte men vi ställde om skidorna så att de löser ut nästa gång jag ramlar....

Annars har dagen varit perfa spec after skin och några lifturer ^^ haha





Kramar
Fell


Kommentarer
Postat av: Marie

hihi, du borde skriva om en annan rolig sak som hände ;)

2010-03-01 @ 21:46:47
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0