Good old...fjortistid?

I dag när jag va ¨hemma hos min broor så lyssnade vi på massa musik, massa gammal musik som fick mig att bli lite nostalgisk x) fick massa massa minnen, spec från slutet av 8 an och början av 9an....den tiden var rolig och lätt på något sätt jag hade alltid roligt på något sätt och KUNDE tänka aja det löser sig på ett helt annat sätt än vad jag kan göra nu , jag säger inte att jag inte är glad nu, men att då kunde jag mer skita i saker xD

här kommer saker som påminner, FJORTISVARNING!!! (Typ men bara på vissa saker x)

Musik:


Sommarpojkarna- oops vi gör det igen


Kobojsarna- sång om ingenting



Fjortisdunk-Basshunter



Chris Brown- forever

guuuud när jag hör de här låtarna så kan jag ju bara berätta att massa minnen kommer som en flygande bomb, jag hade så sjuuukt kul ochså.....hahaha konstigt nog så är många av minnena från skolan...kanske så att Skolan blivit tråkig nu?? tänkte berätta ett minne till varje låt FÖRUTOM KOBOJSARNA, annars kommer de bli som en sån där gammal tant som inte kan sluta berätta om minnen x)

sommarpojkarna:

Vem kan glömma bort tekniken med nino och sebbe när de spelade den tills ali vart helt galen i typ 8an? eller på typ rasterna är vi lyssnade på den inprincip nonstopp ?? även deti 8an....och toaletten vet inte om vi lyssnade på den låten just då men gud vad roligt vi hade med "tejpen" på matsalens toalett eller mörkersaken xd Tejpen gick ut på att man skulle kasta en tejprulle och sen leta efter den i becksvart mörker..omogna?ja, men det va roligt . en annan sak som jag minns när jag hör den här låtan var när vi hade vart på jossans tjejmiddag med utklädningstema där vihade fått saker till delade och jag skulle vara fjortis och dounia va rockare och när vi gick hem därifrån x)





elst till den här låten!!!! te:x när vi i 8an åkte till utö och hade sjuuukt mysigt och roligt med klassen. När dounia & jag tältade på mitt land och vi snacka tele med elias typ hela natten. När elias och dounia va barnvakt med mig och det hela slutade som ett vattenkrig. ALLA gånger vi vart och shoppat....väldigt många gånger. När vi bråkade med emelie, fenja och nora.....asså de finns  hur mycket minnen som helst men det BÄSTA måste nog vara alla gånger vi solat på Zinken på rasterna och Hanna fick några 6or att ge oss deras1 liters påskmust xd...och självklart allt korridor "häng".





 inte minst låååååångt ifrån minst....

Minnena tills fjortisdunk....
 hahahaha väääldigt många, va ganska "wannabee" tror jag när jag lyssnade på den här. hade väldigt roligt men ska faktist bara berätta om ett av dem....det bästa minnet någonsin. Det va på Idas tjejmiddag när jag och vic "blev tighta", vi låg då i hallen och lyssnade på den här låten....kommer aldrig glömma det<3<3

--bilden blev liten vet inte vrf:(

och till sist en väldigt konstig bild som jag inte minns när de togs eller om jag ens var seriös?


 HAHAHAHAHAHAHA XD guud!!!



jaaa fler bilder kanske kommer sen....men de va bara lite minnen som jag kom att tänka på hos min bror....

kram
Fell



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0