Ni får säga vad ni vill .. :P

Jag har något emot katter. ( FÖRUTOM MARIES ). Kattmänniskor säger att hundar är så osjälvständiga blablabla. Och? Det är nästan det som är meningen med ett husdjur? Man tar hand om det. Klart att man önskar att vissa djur var mer självständiga vid vissa tillfällen. Ordet som ploppar upp i mitt huvud när jag ser en katt är: dryg. Katter ser så äckligt självsäkra och dryga ut. 99% av alla katter är inte ens söta.
Skicka en bild på en riktigt jävla söt vuxen katt. Då hamnar den i bloggen direkt!
Okej, kan inte säga att jag direkt HATAR kattungar. De är ju skitsöta. Tro inte att jag är sååå konstig. Men katter. Definitivt tummen ner.
Måste jag lägga till att jag även är ganska allergisk och att jag har en hund? <3

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0