mr. brightside

Pluggar historia....det är tråkigt :( ¨Så nu ska jag ägna mig åt lite rufsvård tänkte jag och skiter i att uppsatsen sk a in ikväll.

Rufs vård innebär:

Kloklippning
tvättning
Borstning
klippning
stoooorstädning av bur

och själklart gurkan efteråt x)

Nu när vic är ute efter 2 kaniner blev jag också sugen, fast bara på att skaffa en..kommer aldrig få för mamma men jag vill supergärna ha en Kanin igen, saknar just det sociala med kaniner på något sätt....Marsvin e mysigt men inte samma sak....

här kommer en av låtarna som jag hade tänkt lägga upp igår, Mr.brightside med playradioplay!



Kramar
Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0