Kan man vara ärttrött?

Japp. Jag kom på det uttrycket med helt egen hjärna. U can use it. ;)


Nu är bilden inte så bra men.. om ni visste hur vacker den här är i verkligheten.. En av de finaste på jorden. Fick blomman av Em på min födelsedag. Nu är den vackrare än någonsin. Precis som jag. :O ( Enligt Milen. )

Och Fell, samt Marie. Om ni undrar hur jag kan vara så cheer. Så är jag inte det. Är fast i ngt förnekelsestadie och får sorgattacker då och då. Men jag orkar inte hantera det. För det är för mkt skit på en gång. Jag orkar inte hantera det. <3

Vic


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag orkar inte heller va depp. Vi kan förneka tillsammans

Älskar dig tjejen<33<3<3<3

2010-03-12 @ 23:31:02
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0