Jag tror att skolans idé om att plugga är bara ett sätt för att få oss att dö i förtid

Jag hatar skola lalalalala och allt man gör dääär, hata hata, hata plugga trallalalalaa

Gillar ni min början till en sång lägg till per gessle jag går och fiskar melodi till så har ni en grym sång xd

HAR MASSA MASSA MASSA MASSA plugg den här veckan och det är jooooobbigt...

Ridningen igår va ROOOLIG!!!! och gick ganska bra iaf, conquest sög verkligen tag i de få hinder vi hoppade men han är superhärlig att hoppa när han är sådan att han lyssnar...och inte dövar till :P I helgen är det dags för min och vics absoulut sista ponnycup match...felinda ledsen öga :´(  jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får hoppa conquest annnars dampar jag för jag Vill INTE vara reserv vår sista ponnycup!!

nu ska jag börja skriva på min läsfördjupnng blablabla på minst 450 ord...



P & K

Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0