Jag älskar bild.

Nu tänker nu " Whoow. She's back from the dead ones. " But I am not. Orkar inte gå in på varför men började få dåligt samvete för sämst uppdatering och för att Fell ensam har fått hålla ställningarna.

Måste bara säga en sak. Mina favoritämnen: Bild & Idrott.
Har Mvg i båda, men uppskattar nog det extra mycket eftersom det är här jag har kämpat som allra allra mest.
Just nu på bilden håller vi på med oljefärg, och man ska måla av en tavla som någon annan har skapat. Typiskt nog kommer jag inte ihåg namnet på min men.. behövde uppmuntran och undrade vilket betyg den låg på.. Mvg. Skitglad.


Saknar finaste Bråkabäba. <3


Fell on drugs som kommer döda mig. :'O( hmmm ja hon dog och jag tog bort bilden, kalla mig tråkig men men så e de ibland så vida jag inte får för mig att hämmnas ;) / Fell)


Fina Märla. Till salu. :3


Ni vet att jag älskar er. <3 :3


And you 2 :3 Säg till om jag ska ta bort bilden ;) Om du inte läser bloggen.. suuucker. (AAA) <3





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är lugnt, snyggo ;D<3! Visar att jag kan bjuda på mig själv xD!

2010-03-12 @ 20:02:15
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/
Postat av: Vic

Det är skitbra :D Till skillnad från en annan jag känner.. host FELL host

2010-03-12 @ 20:38:46
URL: http://lifenstuff.webblogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0