jadu....

Stannade hemma idag, mår inte så bra. Har däremot varit duktig tros att jag varit sjuk och pluggat galet!! (nästan) fastnade på mattehemprovet så struntade ett tag i det..och gjorde klart svenskan och började med historian. kollade lite på ponnyakuten oxå xd är man hästnörd så är man ;) hittade lite bilder på mig och silver på datan också.....Det kan låta lite knäppt men jag saknar den tiden när det gick bra för oss...vilket var för ca 1 år sen eftersom lokalhoppningen där det började gå neråt efter va i April förra året eller jag vet inte om jag saknar äsch jag vet inte , den ponnyn har trots alla jävla avramlingar och trots alla stopp och trots att hon är en sur bitch som man ibland inte kan bli klok på en plats i mitt hjärta för alla medaljer som jag faktist fick med henne insåg jag igår när jag gick igenom skokartongen med rosseter och medaljer :P







Kramisar
Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0