...

Det var länge sen jag la upp någon musik tror jag så ni får 2 :D
Men innan dom så kan jag berätta allt jag gjort idag..jag har putsat ridstövlarna , Gjort rent sporrarna (behöver köpa ett par nya för dom här typ har börjat rosta? aja) sen har jag tvättat jackan eller tvättat och tvättat torkade av den med en trasa med diskmedel på men endå xd

Ska tävla sötaste Conquest idag för första gången så vi får hoppas att han är som han är på lektioner.

hann inte ladda upp musik för mamma vill ha datan:(



Lånar en bild på vics söta vovve'

Kram¨
Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0