En klok kvinna.

Detta har jag, konstigt nog, lärt mig av en lärare. En kunskap som jag kommer att ta med mig hela mitt liv.

" Det är inte förrän det blir jobbigt som man utvecklas". Liseloth Engberg. Bildlärare.

Sammanhang, jag fastnade med min bild. Och hon säger detta. Och jag inser att det är sant. Om allt går lätt som en plätt så lär man sig faktiskt inget. Inte lika mycket iaf. Och detta tycker jag att man kan koppla ihop med varenda del av livet. Och jag kan fastslå, utan tvekan, att just nu, utvecklas jag väldans ( undvek jävligt ) mycket.

Vic

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0