Behind the rocks of fear, i will be hiding from you

Både Vic och jag har varit oaktiv, men vi har våra skäl i promise :) det kan stavas S-k-o-l-a dessutom måste jag plugga extraextraextra mycket för jag vill ha klar allt till på fredag när jag åker till Italien :D så jag måste göra klart No-uppsatsen som ska vara inne på söndag egentligen. Idag fyller min söööta lillasyster hela 11 år hon fick hårspännen av mig på morgonen men sen ska hon få en lite större present ikväll;) Måste återgå till uppsatsen nu....

---Världens sötaste syster för ca 8 år sen<3

Woopie woopie (internt)¨
F


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0