implodera? :-S

Någon som vet vad det här ordet betyder????? inte jag iaf, implodera...de låter som motsatsen till explodera eller något xD om någon vet va det betyder...tell me!


slapp dag i skolan, gjorde typ.....ingenting, imorrn ska vi typ leka xd men ingen i min klass hade tänkt dyka upp så får se om jag ska va pluggis och dyka upp endå, jag menar jag bor typ 5 min från där vi ska vara.....

Har avslutning på fredag, fast egentligen blir det som jag slutar imorrn eftersom jag är ledig på torsdag och på fredag ska vi bara sitta på orion och kolla på avslutningen. Min pappa fyller 50 samma dag som avslutningen så blir att fira honom!

Victoria har bal ikväll :) jag ska hålla tummarna för att det kommer bli en awesome kväll, vilket jag tror att det kommer bli, Shit va de ett helt år sen jag hade bal! känns som igår.....

Lite bilder från min prom!

 Malin och Felicia :)

 Alice, Jossan, patric, Molly, Mira :)


 Klassen + några andra :)

Kram
Fell

Kommentarer
Postat av: Anonym

implodera är motsatsen till explodera :)

2010-06-10 @ 22:37:32
Postat av: om jag heter asdf då?

Implodera är samma sak som implosion. Implosion, motsatsen till explosion. Ett vakuum fylls plötsligt av materia från omgivningen. Ett lufttomt katodstrålerör (t ex TV-bildskärm) imploderar om glaset krossas. Trots att därvid luft rusar in, kommer ändå glassplitter att kastas omkring — småbitar studsar mot varandra i det utrymme, som nyss var lufttomt — så att det kan se ut som en explosion.



Kyss i ljumsken på dig Vic!

2010-08-27 @ 18:52:56
URL: http://nej

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0