woaowooaoaoawoaoaooowa!!

Hemma , Äter ÄNTLIGEN middag ! pannkakor xd gott trodde nästan att jag skulle hungra ihjäl på väg hem från stallet. Som ni kanske förstår så tog jag mig iväg till skola endå....hehe bara för att få rida!! hästnörd eller vad?! (och för att få se sötnötarna vic och marie). Hehe de sista pappa sa innan jag gick ur bilen till stallet var :

P- Är du säker på att du ska rida du som är så förkyld , det kan ju bli värre.
Jag- ja de e lugnt jag överlever, jag mår bra nu har inte ens ont i halsen
p- jaja vakna inte upp imorgon bitti och må dåligt och stanna hemma
J-nejdå.....

hehe och nu har såklart halsen mer damp än tidigare....men det var det värt , det var en rolig ridlektion :)

Hade conquste och vi hoppade lite lydnad och en trippelbar som vi skulle länga massor till och då lät min ridlärare typ som rubriken och någon föreslog att hon kunde bli indian....:)




De söta "små" stallkatterna fick va med på bild...

Kramar
Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0