Wiiiiiiieee

Välkommen måste jag säga då oxå eftersom det är min första gång som jag skriver på lifenstuff tidigare har ju bara vic skrivit :P
 Hmm jag är något musikbesatt och jag älskar att lägga upp musik så att jag ska be vic som är den duktiga på datorer av oss att fixa en musik kategori eftersom jag inte fattade hur man gjorde x)

Jag har vart hemma från skolan idag för att jag har mått lite sådär men måste nog gå imorrn annars får jag ju inte åka till stallet och träffa underbaraste människorna och rida conquest ;) har kollat på film på min nya favorithemsida :D såg up och precious dom va bra :D tråkigt första inlägg jag vet men de kommer bli roligare i promise :) när jag och vic har kommit igång lite och börjat flumma det här är lite som början på en första dejt lite stelt sådär men sen kommer det igång :) bjuder på en bild oxå ;)

   vi och vår tredje syster <3<3 (sockerkick)


Hug<3 ( jag kysser inte på första dejten ;)
Fell

p.s jag måste säga att vic va aldelles för snäll när hon sa att hon inte kom på några dåliga egenskaper om mig.....


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0