We rocked The South.

Jag, Marie, Felinda. På söder. :D Förlåt för att uppdateringen vart seg idag men måste ju vara upptagen ett tag för att ha något att blogga om ;) (A) Btw, behöver ragga in lite mer läsare. :3 Läser du varje dag? Kommentera gärna. ;)



Ser ut som Fell speglar sig och jag är spegelbilden xD Eller så e jag bara knas. x)



Fick massa gulliga sms från en viss kille. ;) :)



Naaew (A) Vi shåpade på Åhlens ^^ Sen "råkade" jag putta Marie framför en kille som gick med en kamera, trodde han filmade vad som helst, men han blev skitsur. Men såna människor ska man bara ignorera. ;)

¨
Hittade VIP glasögon. Fast det bästa syns inte på bilden.. Öronpinnarna (??)  var i neonfärger. x) Fell har gula och jag gröna, Marie högg de rosa direkt. 8D


Übersexiga i våran storlek (Megastora). Förstår inte hur min näsa kan likna en.. näbb? x)
Gillar ni de här så kan jag avslöja att de finns på Lindex. x) (A) ;)


Nej, jag kan inte vara seriös på bild tydligen. (A) Min jacka leker emo med hästen.. Tror den kommer svälja Fell..


Gillar den här bilden :) Tagen inne på Gina Tricot av världens bästa fotograf Marie Krüger. Precis som alla de underbara bilderna :)


Utanför Söderhallarna. Älskar den. Fast min lugg delar sig.. *host*


Är väl tvungen att bjuda på den.. eftersom jag ser värst ut xD Sen kommer nog.. bäbis Marie syster :3 ( FOTOGRAFEN )
-
Måste bara lägga till att andledningen till att Fell inte bloggar mer idag är trötthet, familjekväll och gym ;)
Vet att vi saknar henne. <3 Kom ihåg att det är Copyright på ALLA bilder och ENDAST vi har rättigheterna till dem.
-
Kram Skumbananen Vic


Kommentarer
Postat av: hanna

gogo victoria med smsen !!!!!! gogo !!

2010-02-06 @ 23:33:21

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0