Tyngden på dalskidan älskling....

NU ÄR JAG INNE och uppe i stöten,sälen är HEEEEELT DÖD åkte hemifrån 4a i morse...sen skulle min syrra bråka med mig halva resan och kladda klubba i mitt hår och lite sånt så det var juinte direkt lätt att sova....
Stannade och shoppade på fleceberget och stadium outlet påvägen upp jag köpte vantar, strumpor och en jättefiiiiin mössa :D glömde bildöverföringssladden så bild kommer sen. Har hunnit åka några åk iaf de gick inge bra känner mig jätte jätte jätte ovan men kommer nog in i känslan snart ;) åkte ju bara 2 elr 3 åk.

Hugs
fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0