SNÖSTORM :-O

Hej muppungar !!
Anledningen till att jag inte bloggade igår var för av att någon psyk anledning så ville inte min data ansluta till internet och sen när jag väl fick mammas data så dampade internetet på den oxå!! och då dampade till slut jag och skrek lite om att telias internet suger......men men nu funkar det iaf ;) De har utfärdat en klass 2 varning av snöstorm här där jag bor och det betyder att man inte ska gå ut i onödan Xd passar mig perfekt SLÖDAG!

Omen vecka så åker jag inatt till stöten i sälen en veckas Skkkiiiidor och ev. snowboard  de ska bli kuuuuuuullll!!!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS bara att empos (emelie) mammas bil hinner bli lagad så att de kommer annars blir de inte alls lika skoj , fast självklart skoj ändå...:P

Emelie och jag har en hmmm skum relation mer som systrar än vänner...vi kan bråka om allt och inget och ofta men i slutändan så e vi ändå väldigt bra vänner, ja de vore lite konstigt om vi inte kände varandra då våra mammor har tvingat oss att "leka" sen jag var typ 1? (våra mammor e typ bästisar?)  och vi träffas inte sådär överdrivet ofta eftersom hon bor en bit härifrån så Stöten grejen har blivit lite som en tradition så jag hoppas verkligen att hon kommer....samma sak med midsommar en midsommar utan emelie så är inte midsommar normalt...


Bjuder på två "skitsnygga bilder"

---Midsommar typ 2? år sen

---hahaha midsommar iår :P nej bilden är inte avklippt den bara är så xd

Ses
Fell

 

 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0