Sminkkurs..

Jag behöver hjälp att välja, ska gå på sminkkurs och väljer mellan två ställen. Nämligen ..

MakeUpStore
Fördelar: Man får smink för alla pengarna. 50min lång kurs. MUS finns på många ställen. Är billigare än FACE.
Nackdelar: Måste betala hela summan.
Pris: 495kr

FACE
Fördelar: Behöver inte betala något eftersom jag har presentkort på www.liveit.se. Det är en stor kedja. 45min.
Nackdelar: Sminket är dyrare, man får bara för 300kr. (Men får 500 av mamma om jag väljer FACE och kan då köpa för mer)
Pris: 495kr.

-
Vad skulle du göra? (A)

Kraaam :3

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0