Prueba de espanol manana.

Ärligt talat, mina anteckningar går framåt i förberedelserna mot ett Mvg. (Y) Hitills har jag skrivit ner kärleksfulla meningar som "Te quiero mucho" "Un beso" "Te echo de menos". Uttryck som betyder " Jag älskar dig mycket" "En puss" " Jag saknar dig. " Vilket fick mig att känna mig lite halvt kärleksfull. Ska krama Fell  & Marie extraextra mycket imorgon. <3

Har alla riktigt lyssnat på hela texten eller slagit upp Lyrics? För det är faktiskt ett måste. Den är hemsk. Men man får en bra bild och det är fortfarande en fantastisk låt. <3
Helt genialisk.

Kommentarer
Postat av: Marie

Låten är hemsk, men underbar. Får en att tänka... lycka till på provet söt<3

2010-02-24 @ 21:43:01
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0