PROSIIIIIT!!!

De e -22 grader ute , jag e svinförkyld och har feber..Funderar på att inte berätta för pappa att jag har feber , spela frisk och gå till skolan så får jag rida , eller så gräver jag ner mig under mitt täcke ligger där hela dagen och ser till att jag e frisk nästa vecka när de e skiiiiiddags!!  jag vet faktist inte å andra sidan vill jag verkligen rida men jag vill inte bli sjukare....Var hrmma för ca 3-4 veckor sen pga att jag va sjuk...så vet inte om jag har "råd" att vara sjuk..haha har antagligen smittat ner  hela ponnycup laget , stackars de....

har druckit typ 20 koppar té med honung det senaste dygnet , skönt för halsen !!
---Tone , jag, och marie och självklart silver på maskeradhopptävlingen :)

---elefanterna när jag vår på kolmården med Gustaf &co i sommras :)

 Me , Bro, sis

 

ÅÅÅÅ VILL HA SOMMAR
får se hur de blir me skolan...och stallet

/Fell

P.s Nej min bror e inte naken på bilden han har badbyxor på sig xd


Kommentarer
Postat av: Carolina

Skickar en morgonhälsning från skolan. Kriminologiarbete hela dagen. Wiii. Hoppas du överlever snökaoset ♥ ♥ ♥

2010-02-22 @ 10:39:33
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också ha sommar!

2010-02-22 @ 10:47:46
Postat av: Johannah

Det är nog nästan bäst att stanna inne och bli frisk, trist, men jag tror det är nödvändigt. :-)



Krya på dig!

2010-02-22 @ 17:10:34
URL: http://www.glife.se/J_S

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0