PEPP PÅ PONNYCUP!!!

Idag e de ponnycup och jag tycker det ska bli sjukt kul!! vet inte om de beror på att de gick så bra i torsdags elle om de bara e de att jag inte tävlat på ett tag men peppad e jag :D Hoppas bara att jag inte är reserv den här gången.....de skulle vara lite tråkigt. Jag har märkt en sak när man åker iväg på ponnycup så ser man dom rida hästarna som vi ska ha sen och man ser oftast en som man tänker åååå den skulle jag vilja ha , Om man får den som man verkligen ville ha så e man automatiskt positiv inställd till den hästen så går det otast bra. medans om man får den hästen som man känner , gud vad seg och jobbig den ser ut och den stannar....så har man den inställningen och de går oftast inte lika bra som om man skulle varit positiv inställd. så idag ska jag försöka se positiva saker med alla hästarna så har jag en bättre chans att vara positiv när jag rider xp

men Idag tycker jag att det är HBRF som ska ta Nacka och INTE tvärtom!

 så här het va jag när jag och silver  vann makeraddelen :)

---Bara för att vi är BÄST !!

 Kram
Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0