Om mitt liv just nu. ;)

Jag..
-
.. Älskar att upptäcka ny musik att lyssna på.
-
.. Gör allt för mina bästa vänner. <3
-
.. Har spelat pingis & fått blått bälte ( grad vitt, gult, orange, blått, brunt, svart ).
-
.. Trivs inte längre med att vara singel.
-
.. Har hittat en kille som är lätt att prata med, men ändå inte.
-
.. Försöker nå Mvg i musik och saknar min gitarr som är hemma hos mamma :S.
-
.. Vill förbättra mitt liv, förstå andra människor bättre och lära mig massa saker.
-
.. Är stressad och allmänt pressad och har höga krav på mig själv.
-
VIC

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0