MYRORNA!

Och nej, de anfaller inte. ( Som tur är *pust* ). Utan jag och mina systrar, Fell & Marie, ska till Myrornas.
Om du inte vet vad det är så är det butiker som samlar in kläder som folk inte vill ha kvar och så säljer de för billiga priser och pengarna går till välgörenhet. Om jag uppfattat det rätt :)
Nu har jag aldrig vart i en "Myrorna" men som alla andra har jag nog uppfattningen.. "Second Hand.. hmm.. vet inte riktigt". Men nu är det så att de här kläderna, de tvättas och de som inte är okej slängs ju såklart. :)
Det är inte värre än att låna av en kompis. Människor måste sluta vara så rädda för varandra. :S
Så Marie ska fota lite och vi ska bara ha allmänt roligt ;)
NJUT av mitt favoritband ;) KRAM Vic

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0