MOHAHHA!

JAG HAR ÖVERLISTAT MIN TELEFON! Nu kommer det bilder minsann.. x) Som ni läst, har vart i skolan, lagom underhållande.. Men har iaf lyckas snappat upp lite halvroliga bilder och så.. Dagen igenom.. :3
-
Bjuder lite på den första outfit bilden. Obsevera den stora näsan i förgrunden. Det är en tvålnäsa (A)
Har ni någon fråga om kläderna.. fråga (A)
-
Lunchen i bilder och ord. Bild för bild.
Tilda vs Fanny. Pannkakstävling. :3
Fanny börjar garva eftersom Tilda är så mätt att hon spottar pannkaksbitar. xD
Minaa pannkakor och Tilda som kämpar på.
Min MÄTTA mage.
Bilden säger rätt mycket om vem som vann..
- Det mest ironiska var nog att när de hade ätit 8 (!) så sa de att de va oavgjort, det låg även 20kr i potten. Men vi taggade dem så att de fortsatte, hur slutade tävlingen? 18-18. xD Ingen fick pengar. Men blev mätta som fan iaf. xD
-
Oförberett no läxförhör. Gissade lite. Mohaha. :3 Snart var dagen slut och en stund senare hamnade jag där jag är nu. :) Ikväll blir det ridning. Nu ska jag hitta något intressantare att skriva om ;)
Kraaaaaaaaam :D Viic

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0