Marie antoinette

väntar på att filmen ska buffra klart de e seeegt kollar filmen Marie antoinette den e faktist väldigt bra. Fick värsta godisuget när jag såg den så duktig som jag är så struntaade jag i chokladen som ligger i skåpet och tog en apelsin istället men snacka om att jag verkligen vill ha en bakelse eller nåt efter den här filmen kolla bara bilden här nere lixom :P nu har den buffrat en bra bit till så ska fortsätta titta nu ;)
ur marie antoinette


nu ska jag fortsätta drömmaom att vara prinsessa , stckars stackars vic som fortfarande e i skolan :(

Kram

felinda

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Hej Felinda hur mår du ?? Ville bara säga hej och säga att din blogg e jätte fin!!♥ kolla gärna in min ! Hej då kramar syssling Emma♥

2010-02-04 @ 14:26:41
URL: http://emmalovers.blogg.se/
Postat av: Marie

KLAR MED VAMPYR BILDEN NU SÖT, Finns på bloggen :) Kolla<3<3

2010-02-04 @ 16:48:27
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0