lifenstuff

Blev hemma idag med så uppdateringen under idag lär ju bli rätt mkt av mig då vic e i skolan , de dåliga är att jag inte kommer få åka till stallet ikväll och får inte träffa älskade vic så hälsar här istället hej hej ;)
de hade jag ändå inte fått även om jag hade gått till skolan idag orkar inte förklara . När man är hemma från skolan så finns det rätt mkt saker att göra men man gör aldrig något av de istället för att plugga igen det jag missat i skolan så har jag kollat på film , letat kläder och flummat runt allmänt på datan .

Jag såg tom hanna montana the movie snacka om att undvika att plugga! hehehe fast den va ändå rätt bra ;)
 Lägger upp lite bilder på kläder som jag har hittat i nästa inlägg ;)





Nu ska jag ut och ge mitt marsvin rufs ( på bilden) lite mat .

Hörs snart

Kramisar
Felinda

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Åhh rufs e så fin ♥

2010-02-04 @ 13:44:34
URL: http://emmalovers.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0