Konkis klonkis (ridlektion)

Baran för att jag tycker vics upplägg var så bra så ska jag göra på samma sätt ^^

var : Blåkulla

Ponny: conquest (konken)

Ridlärare :Caroline

Hur bra det gick 1-10 : 6

Övning : liten bana med lydnads inslag.

Hejsan , har nyss kommit hem från stallet åkte direkt efter skolan så hann inte blogga. Jag hade conquest en liten brun knasig c-ponny . Vi hoppade över lite bommar som det skulle vara trav över och lite så men allmänt så blev jag faktist nöjd. eftersom datan va så seg på att föra över foton från mobben så får ni en bild på älsklingen charam , som sorgligt nog blev en ängel förra året och fick flyga till himlen:(<3 Jag lovar han är himlens sötaste   ängel (och mest speedade)....





Blir inge fler blogginlägg av mig för ikväll så sov gott..


Puss & kram gummibanan
Fell






Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0