Klockan är.. 5:07

Jag ska helt seriöst gå upp nu. x(
Jag hade en helt underbar dröm. Underbaraste jag någonsin haft tror jag. Jag hade träffat en kille. Och han älskade verkligen mig. Vi gick omkring och bara älskade varandra. Hur kan man känna en känsla som man aldrig har känt helt på riktigt? Finns känslan i oss människor men väntas på att tas fram?
-
Men sen blev drömmen hemsk. Eller.. böt dröm. Matilda va hemma hos mig. Jag och Emelie gjorde smoothies så hade jag min i en tallrik (?) och den var liksom.. "stripad" i mönster i typ rosa,vitt och ljuslila. Jag satt och gjorde gränserna svarta (?) Matilda sa att vi skulle till centrum, och hon tänkte röra min mobil! Emelie räddade den, sen kom Ellan i min klass (?)och vi fick iväg Matilda. xD
Vill verkligen ha den första drömmen. Nu känns det verkligen som att det kommer att hända en dag. Det känns bra. Som om jag kommer att bli hel. Jag var lycklig i en dröm. Jag vill leva i en dröm.
GODNATT! Vic ( Fast nu går jag upp, traalalalla )

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0