Jobbigt sätt att vakna på.

Somnade sent, satt uppe med inlägget "Min fredag i bilder" för bilderna segade.. Så somnade vid kanske.. 12? Hur mysigt är det då att bli väckt av skarpa telefonsignaler kl 8.20? Inte särskilt.
Men kom ju iaf upp, eller upp och upp. Ligger fortfarande kvar i sängen. Vic loves portable computer.<3
-
Det värsta sätt jag någonsin blivit väckt på var faktiskt inte somras. Jag var på ridläger där man sov i små rum i en barack. Det var en gång med rum mitt emot varandra. I gången ekade det väldigt mycket och efter en dryg vecka på ridläger börjar man bli rätt väldigt slut. Och respektlöst folk springer i gången SENT så man inte kan sova.. Sen på morgonen. Kanske 7.30 tror jag, kommer min "kära" vän Lovisa. MED KASTRULLOCK OCH EN MASSA BARN!!
Herregud vad ont i huvudet jag fick. (Y)
Vilket är det värsta sättet du någonsin blivit väckt eller vaknat av?

KRAAAAM Vic

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0