JAG VILL HA SOMMAR NU!!!!

Hela den här vintern drar ner allt seriöst allt , mitt självförtroende , min glädje den tar allt ( sen hjälper ju vissa anfra sakertill kan man ju säga.....)  Men ett motto som jag borde börja följa är "you can allways rise no matter how deep you sink"

ska träffa muppisarna ikväll de ska bli KUL :D Tänkte starta en hel kategori som handlar om självförtroende , självkänsla och hur man gör det bättre. håller på med lite sånt och har blivit lite "fast" i de kan man säga har lärt mig tekniker och så skulle de vara kul tycker ni?? (haha dessutom kan jag börja följa rådenxD) eller så skriver jag bara regel 1 ursäkta inte dig själv och gör som du själv vill.....hmm

aja muppigt inlägg jag vet men jag bjuder på en bra låt iaf ^^

en BLI GLAD LÅT :D We are golden -Mika

Kramar
Fell

Kommentarer
Postat av: Alice

Vilken då ..? :)

2010-02-18 @ 18:21:00
URL: http://aliiiiice.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0