Jag. Hatar. Darin.

Vill inte ens nämna det hemska namnet i denna fenomenala blogg. Jag sa till pappa, om uschlingen går till final, då kollar jag inte mer på Melodifestivalen. Sagt och gjort. Jag sprang upp. Stängde dörrar och sitter nu gömd på mitt rum. Det är inte det att jag alltid har haft något emot Slem-pojken, utan det är hans musik. Hur kan han ens tro att han kan mäta sig med Coldplay for example? Och hans låt nu.. tu tu tu * skakar på huvudet*.
Helt enkelt.. ingen kommentar. Han sjunger inte ens bra. Säger inte att jag sjunger bättre. Men det som kommer ut ur hans mun är inget annat än ren jävla skit.
-
VIC

Kommentarer
Postat av: Marie

HATAR OXÅ ÄCKELPÄCKEL IDIOTEN!!!!!!!!

2010-02-20 @ 22:23:30
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0