Jag är en zombie. :O

Godmorgon till alla er som har, kanske av misstag, klickat er in till vår hörna av jordklotet. Du kommer snart upptäcka att det dock inte var något misstag. Ett.. tag. Vad är motsatsen till misstag? Lyckas? Det är ju inte som typ.. regelbundet och Oregelbundet. Misstag var inget roligt ord. x(
-
Som det monster jag är och faktiskt gick upp extra tidigt, för att hinna packa träningsväskan och blogga. Nu är min träningsväska lite chill men innehåller: ( Obs, bilder från google. )
Hmm.. observera att de enda saker som är identiska med mina är skorna, musse/mimmi tröjan och Ainon.
-
Och bara för att ni är så underbara så slänger jag in Gårdagens citat/konversation!
Hört på no lektionen..
" Johan, sa du att någon i våran klass är färgblind"
" KATTER?!?!? "
-
NU MÅSTE JAG ÄTA FRUKOST! KRAM

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0