Imorgon e de fredag tralalalalalalalaaaa

Wihu! e de bara jag som tycker att veckan har gått extreeeeemt fort? Väldigt skönt tycker jag!! sitter och segkollar på Top Chef , haha man blir hungrig av det xd igår va jag nere i gymmet , idag hade jag aktiv idrott i 2 timmar och sen på svenskan gick vi på en rätt lång promenad typ 40 minuter. haha och ikväll ska jag rida , Jag är seriöst helt slut först hade jag massa träningsvärk i benen från igår, Undra om jag ens kommer kunna gå imorgon?imorgon börjr jag ett de e sköööönt; fast måste nog ändå gå upp ganska tidigt för ska plugga till källkritik provet som jag har imorgon eftermiddag......nu ska jag gå och börja fixa middag :P

---jaa så här kunde de se ut i skolan i 9an....


Huggsis
Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0