I'm painting my nails. :)

Steg 1:
Ta bort gammalt ev. nagellack. Ta bort ev. smuts under naglarna redan innan och det kommer bli lättare. :) Sen fortsätter jag med base coat, jag tycker att det blir bättre resultat för färgen blir klarare och "sugs" inte in i nageln. Då skyddar man nageln, spec. när man har starkare färger. ;)
Steg 2:
Något av det svåraste, välja färg. Och sedan även måla första lagret ;) Valde en ljus rosa, behöver lite vår- och sommarkänslor. :P När det har torkat drar jag på ytterligare ett lager. x)
Steg 3:
Nu blev det inte så bra alls.. Inget av det.. Men jag lade till silver längst kanten på nageln. Men är rätt missnöjd med resultatet. Hade kunnat gå bra. xD Men hade inga skills ikväll. Sen ska jag bara måla top coat, som gör det hållbarare och ger extra glans ;). Btw, jag är lite rädd för ögat som är där helt plötsligt :O
-
VIC

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0