Hold on keep on be strong!!

Kan bara just nu säga att de enda som har hållit mig driven idag har varit tankarna stallet ikväll och imorrn så e de sista dagen sen loov :D sitter och tar ner lite ny musik på datan som sen ska till ipoden måste ha musik på den 9 timmars långa bilresan upp till sälen lixom ^^  massa massa massa kent och metro station :)

ska shoppa lite saker  till sälen på vägen till stallet med mamma :)  myspys ska köpa en sån modell på mössa som jag skrev om innan om de har en snygg , har provat en och det är nog första gången i mitt liv som jag själv har tyckt att jag passat i en mössa xD hahaha HATAR mössa annars men måste ha om jag ska åka skidor lixom annars förfryser jag....



Saknar <3<3


Kramar
Fell

Vic man kan köpa fiskarna i en kines butik i söderhallarna och ´så fanns de förut på lidl vid mig vet inte om de har kvar dem men de hade dem förut iaf ;)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0