hm...

Jag har INTE löst vics rebus någon somn har??

Letar mössa till sälen , och jag har av någon anledning fastnat för en sån där pälspilot mössa xD Vet inte ens om jag skulle passa i en men fastnade för den här från Kangol...i grått skulle jag vilja ha tror jag xD

Jag vet att den ser ut som en bebismössa eller nåt men den ser JÄTTEGOSIG och varm ut , eller så köper jag bara en vanlig tråkig mössa som jag alltid haft.....tråååkigt ,den här e ganska fin även om jag antagligen skulle se ut som om jag hade ett djur på huvudet.

--Kangol wool ushanka Vit

--Kangol wool ushanka grå med öronen uppfällda

länk finns här: 
http://www.kangolstore.com/product.aspx?id=258450


Kramar
fell




































Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0