HBRF VRS SORK !!!

Ponncup mot sorunda rk idag, självklart ska vi vinna tycker jag!!! har vart där förut för ca 2 år sen, jag hade en ponny som hette Figaro han var väldigt väldigt snäll men det tror jag alla deras ponnyer var :) det här blir ett av de sista blogginläggen före sälen... kommer kasta in något inlägg där uppe o jag har tid annars ska jag fota massa så kommer de upp här sen ;) skriver säkert i bilen imorgon men men vi får se , idag måååååste jag städa, packa , städa mera , träffa dounia ,tvätta åka tidigare till tävling för ska hämta upp våran tränare på vägen.....Haha lycka till med att jag ska hinna!! stressa ! ne nu kan jag inte dega här ska iväg och börja städa rummet....

 

Kom nyss på att det är min sista ponnycup borta-match :´( snyft jag vill inte fylla 16 och bli utkastad :(

kramar
Fell

( jag sitter på den vita ponnyn närmast, silver heter den, den e väldigt söt men knasig...)


Kommentarer
Postat av: ida westander

Och jag sitter på den gula söta och bästa :D

2010-02-27 @ 10:47:38
URL: http://idawestander.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0