Godmorgon

Godmorgon :) de va skönt att sova ut med tanke på att halva natten har jag vart vaken pågrund av att jag frusit jag hade glömt stänga ventilen till mitt sovrum så jag har mer eller mindre legat och hackat tänder inatt tills jag insåg att de va ventilen , så inatt har jag sovit i en tjocktröja , långarmad tröja , mjukisbyxor och ett supertjockt duntäcke och ändå frusit som F**  trodde jag höll på att få feber elr nåt....Idag e de ponnycup mot sundby sist jag va där tror jag att jag hoppade en ponny som hette betty boop (är inte helt säker på att de va sundby man har en tendens att blanda ihop alla ställen man vart på efter ett tag) sitter och kollar på "på andra sidan häcken" haha jag älskar dern speedade ekorren x) BARA EN VECKA KVAR TILLS LOV!!! vid den här tiden så har vi antagligen precis kommit fram och börjat flytta in saker i lägenheten:D supernice!! som det ser ut just nu så kommer inte emlie kunna komma :( men man vet aldrig vad som händer ;) Nu ska jag äta brunch ...
--wish us good luck

 

Kramar

Fell


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0