Freaky friday

WOOOOHHOOOO äntligen så e den här dagen som man längtat efter hela veckan :D Idag gick jag faktist till skolan fast borde nog inte gjort det för nu mår jag inge vidare istället...igen. Aja de är iallafall fredag och det är SOL ute helt underbart! blev lite depp över att jag inte fick rida igår men men så är det ibland ;) Imorrn ska jag förhoppningsvis iväg och träffa vic och marie och vi ska fixa en överaskningssak på bloggen kan man väl säga ?(eller vic?)  saknar min gamla klass som F** , saknar alla sjuka kommentarer och sammanhållningen i min gamla klass :P


 Klassen på balen :)

Igår gjorde min överviga syster världens sjukaste sak ska försöka fota eller filma när hon gör det sen kommer de såklart upp här ;)

här kommer ett felsms en rolig sida när man har tråkigt

Till: Kille på G
Sms: Fan nu svarar inte den jäkeln, jag ska fan aldrig bli kär igen!!!!
Svar: Haha, du är inte den första och absolut inte den sista som skickar fel. Gå in på felsms.com och känn dig lite bättre! Och jag är kär i dig ;)

Förklaring: Skulle skicka smset till min kompis när killen jag har på G inte svarade mig, men råkade skicka det till honom istället. Pinsamt men det var lugnt hehe. Kul svar!

Felsms.com

Inte så rolig men gulligt :)

kramar
Fell




Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0