Framme bakom stenen

som ni kanske har märkt har jag legat och gömt mig ifrån bloggen under en sten , men men så e de ibland , de e de som är så skönt när man är 2 om man har absoulut 0% lust eller så och vet att det bara skulle bli ett deprimerande inlägg så skriver ändå den andra så bloggen inte dör helt....Lyssnar på lite musik på spotify , vill lyssna på glad musik men det existerar tydligen inte i mitt huvud någon artist som skriver riktiga såna där åååå nu blev jag glad musik utan har bara massa sorglig musik typ eller egentligen e de inte sorgliga men de e om typ kärlek varenda J**** en av dem och de orkar jag inte med just nu , Någon som har nåt tips på någon artist som e lite pop aktig och inte sjunger om kärlek så tipsa mig :)

Är STOLT över mig själv eftersom att jag städat mitt rum och rensat ur min garderob. Det är väldigt roligt eftersom jag hittade massa fina kläder som jag knappt kom ihåg att jag hade , det blev lite , men gud jag som alltid klagar på att jag aldrig har kläder varför andvänder jag aldrig den här....Haha nu lyssnar jag på MIKA han e faktist en bra bli glad av :) Säger som vic THANK GOD FOR SPOTIFY!!!!

Nu ska jag Bara berätta en sak som Jag tycker att man borde följa :

* Även om du inte har ett eget liv skit i andras(om de nu inte är din bästa väns liv), 
* ägna inte ditt icke existerande liv åt att snacka skit om andras liv, du framstår bara som patetisk och avundsjuk



Usch nu gjorde jag mig bara mig själv irreterad...

Lev positivt , svårare än vad de låter

Kramar
Fell

 


Kommentarer
Postat av: marie

och vem är den stolta fotografen? ;D

2010-02-17 @ 19:43:50
URL: http://mjaoows.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0