Dejtingannonser.....

Vissa dejtingannonser är helt störda seriöst satt och läste lite bland dom för att jag hade tråkigt och här är några som jag höll på att dö när jag såg....


Jag är en sexig man i 30års åldern jag är lite rund
och rökfri.Jag söker dig naturliga kvinna med
kurvor och håriga ben. du ska gilla promenader
och naturen.

kommentar: Ursäkta håriga ben?

Hej  är mycket svensk man. Gilla promenad , hund och mat.
Vill ha dig vacker kvinna som se ut jennifer aniston. Ljus hår,
allt, du fatta?

Kommentar: Mycket svensk va de ?



Hejsan, jag är en smårik östermalmare på27 år
som gillar att shoppa och festa. Nu söker jag min andra
hälft, du ska gilla att bli bortskämd och får gärna dela
mitt intresse för fest och vin. du ska vara i åldern
18-27.

Kommentar:alla mina fördomar gick i uppfyllelse


Hej jag är en kille i 30års åldern som söker dig mycket
mogen kvinna 70+ för förhållande. låter du träffad så kontakta
mig.

kommentar : undra vad han ska med henne till????!!        


                     



Puss & kram

Fell


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0