Definitivt helt underbart.


-
Man kan göra så mycket i photoshop och ett sätt att lära sig är att exprimentera sig fram. :3 Det gör jag iaf ;) Ska dock ta tag i det hela och läsa lite böcker. Blev jättesugen att fota när jag hittade de här bilderna och ni kommer att få stå ut med somriga kaniner ett tag nu. (A) Nu har jag kommit på ett nytt sätt att redigera bilder, som jag inte kunde förut, och är INTE säker på om jag kan lyckas göra samma sak igen. xD  Men det är att den är näst intill svartvit men har kvar sin gröna färg. Tycker att det ger bilden ett otroligt djup som gör att man aldrig tröttnar på att titta på den. (A)
-
( Snygg va? x) )

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0