BLUBBBBB

hej :) har kommit hem från skolan e seeeeg men men så e de ibland hade lyckats på något psyko sätt att glömma nycklarna hemma så fick åka till systers skola och sno hennes ^^  ´Just nu vill jag bara ha sommar jag känner att jag långt ifrån är den enda men vill verkligen ha sommar :D men på samma gång vill jag att de ska bli vinter igen , asså december 2010 för jag vill bara åka till Asien fast svensk sommar räcker än så länge , bara långa sommarnätter åååå så underbart!!!!!!!!

Nu ska jag berätta något som kan verka konstigt men ett av mina favoritställen är under vattnet asså inte under vattnet men om jag fick välja var som helst att bo så skulle de typ bli i ett glashus under vattnet vid typ stora barriärrevet , svenskt vatten e så grumligt så de e inge skoj ,men jag har enda sen jag varit liten varit helt besatt av livet under vatten de färgglada fiskarna korallerna och jag är helt facinerad . Jag kan vara länge på akvarium och bara titta på fiskarna och så...Sen e de något med att vara under vatten typ snorkla och så de e så fridfullt så tyst så lugnt :P och ja Lilla sjöjungfrun är en av mina favoritdisneyfilmer...

---Är det inte helt underbart?

Huggsiss

Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0