*stum,döv och blind*

Nu är jag hemma från en heeeeldag på stallet, har nyss tvättat ut mjöl-degen ur håret och känner mig äntligen ren....nu ska det bara bort från ridjackan också xd Massa roooliga människor va där och jag hade iaf väldigt roligt :) antagligen hade fler de ;)  vi hade lite "lekdag" eller vad man ska säga med lite staffeter och annat ( där ingick blandannat "bit av en bit av äpplet i hinken med vatten och sen leta efter sockerbitar i mjöl utan att andvända händerna" blev väldigt schmexiga efter den leken :)

som ni vet så sov 2 konstiga underbara människor här igår det va mys :) och roligt..förutom när vi gick upp till affären och marie va blind och gjorde illa benet, det verkade göra ont, så de va synd om henne :(

Min hals är mer ceepe än innan så kan typ inte prata men mamma har hämtat special-tabletter som man bara får ta 3 gånger per dag och sen håller i sig, man förlorar all känsel i munnen och i halsen..skum känsla speciellt eftersom att man förlorar smaken och ja all känsel, skulle nog inte ens känna om jag bet mig själv i tungan xd

Nu säger jag hejdå för jag ska kolla på True blood avsnitt ;)



Foto : Marie krüger (och eftersom datan dampar..... www.mjaoows.blogg.se )
 Hon tog även bilderna i inlägget under

puss & kram

Fell

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Inte mellannamnet tack, gärna första!:
Klart vi ska komma ihåg dig!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blåg?:

Varning! En tom ruta! Fyll den genast för att undvika oanade konsekvenser!!:

Trackback
RSS 2.0